Lycklig!

Idag har vi hunnit med att gå en sväng på marknan. Ingen höjdare, så det gick fort vill jag lova.
Vi har varit på lekparken med Veronika och Felix. Och vi har bjussat på tomatsoppa till middag.
Jag har precis sett färdigt Benjamin Button [underbar!] och ska snart fortsätta på Män som hatar kvinnor.


Dagens happy moment;
Theo sitter i vagnen med sitt godishalsband som han fick av Veronika + händerna fulla med godis som han fått av A-K och flinar brett med hela ansiktet samtidigt som han säger:
-Mamma... jag mår jättebra!
-Jasså gör du det? svarar jag.
-Jaaaaaa, suckar han nöjt. Och lyser som en liten sol :]

Kommentarer
Postat av: mia

hihi, sötnos :]



visst va den bra?! ;D

2009-09-27 @ 07:21:52
URL: http://porslind0cka.bloggspace.se
Postat av: Marie

hihi vilken härlig kommentar!

Igår kväll när tor la sig att sova i vår säng så drog han upp täcket över sig, myste ner sig i kudden och sa "åh vad skönt det är att sova mamma" :)

2009-10-04 @ 04:44:09
URL: http://bulleribang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0