Snart.. kanske?

Jag blir snart tokig! Visst brukar det väl vara så att det är bytardagar en gång på våren och en gång på hösten?
Det är jag nog rätt säker på. Förra hösten gick jag själv på bytardagarna med Theo i handen och en liten liten Tilia på magen. Hon är född i Augusti och med lite enkel matte så betyder det att bytardagarna borde vara just bakom hörnet. Jag ska lusläsa lyckselebladet idag. Och om ni undrar varför det är panik så kan jag tala om att pojkstackarn knappt har några byxor kvar. Han växer ju som ogräs!
Och till alla släktingar och annat folk som vill köpa kläder åt honom; köp för guds skull 104! Minst. Det är ju tråkigt när folk ska vara snälla och kommer med kläder som sedan visar sig vara på gränsen till försmå.

Ooh kom just på att det är väl idag som LINDEX öppnar? :D Då måste man ju fara dit och spana!

Nu; ducshen!

Kommentarer
Postat av: my

lnidex öppnar idag kl 11, och fy fan dit ska jag INTE! kan du tänka dig folk massorna det kommer vara där hela marknaden?! :p



hojta om du ser när bytardagarna är, jag har ju just upptäckt underbarheten med dem ;)



sv: ja... jag har kommit fram till varför han inte blev av biten handen eller något, det är för att han redan innan var väldigt reserverad så han var nog väldigt snabb på att ta sig därifrån.. tur det.

2009-09-24 @ 09:37:44
URL: http://porslin0cka.bloggspace.se
Postat av: Anonym

nä?! fy sjutton, vrför kan jag inte läsa annonsbladet?!?!?!?!?! jag såg inget om det, fast jag tittade iaf inte så noga. Varenda vecka kommer någon och säger, men såg du inte det, det stod i annonsbladet! Och jag läser det där jäkla bladet från pärm till pärm så noga så noga.. pffffw



10 okt, vilken tid?

2009-09-25 @ 07:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0