Jag lever..

..och mår! Eller vad man nu ska säga :)
Ska väl försöka dra igång bloggen igen nu när vi har införskaffat en ny bärbar dator som är lätt att starta och lätt att 'knappa' på. Dessutom så kommer jag ju ha tråkigt för mig själv en massa kvällar nu när Tobbe har börjat jobba K2. Snart har vi i alla fall överlevt kvälls/natt veckan. Alltid nått..

Själv så har jag lyckats nästla mig in på ISS och har jobbat/vickat där sen i slutet på november (med undantag de veckorna jag jobbade på lassa). Det är bra lön, trevligt folk och varierande göra, så där trivs jag bra :) Hoppas på mycket jobb framöver men vi får väl se vad som händer.

Och så ungarna, mina guldklimpar!  De har börjat hos dagmamman (..igen för Theo, 1st time för Tilia) och det går hur bra som helst. Inga ledsna miner där inte. Vilket är skönt! Men nog märker man att det är en omställning för dom. Theo säger ofta att han saknar mig och frågar efter pappa som han inte har fått träffa den här veckan. Ska bli skönt att få rå om dom i helgen och hitta på något ku tillsammansl. Får väl se om det blir Leos eller nått sånt :)

För övrigt så har jag börjat sticka på en socke åt Theo som förhoppningsvis ska bli två innan jag är färdig. Och så har jag fått en finne.. EN finne mitt i pannan! Tack.. verkligen..

Nä nu har jag varit uppe alldeles för länge igen. Nu ska jag koka några dl makaroner till matlådan, kolla igenom ungarnas väska och sen hoppa isäng och sova några timmar innan det är dags för sista rycket den här veckan. 

God natt! 

Kommentarer
Postat av: alexandra

usch jag lider med er att han fick börja på K2. ett helvetespass!

2010-02-08 @ 18:14:25
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0